პროექტი 2004: საქართველოს ბაზარზე არსებული სარეცხი და სადეზინფექციო საშუალებების მარკეტინგული კვლევა
2004: “ეიბისიო-ჯორჯიამ” ჩაატარა მარკეტინგული კვლევა, რომელიც ითვალისწინებდა საქართველოში სარეცხი და სადეზინფექციო საშუალებების არსებული ბაზრის შესწავლასა და ანალიზს. ამის შედეგად შპს “თეთრონი-ისათვის“ შესაბამისი მარკეტინგული სტრატეგიები შემუშავდა. აღნიშნული პროექტი განხორციელდა და დაფინანსდა ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD) –ის მიერ მხარდაჭერილი “ბიზნეს საკონსუტაციო პროგრამის” (BAS)-ის ფარგლებში; (ვრცლად)